1,8 → 1,16 |
Modul pro jednu baterii LION a LI-POLYMER |
Chyby v zapojeni: |
|
-IO pro nabijeni BQ2410x |
-Ochranny IO http://www.gme.cz/obvody-pro-nabijeni-akumulatoru/nt1854-p331-055/ |
- Chybi ochranna zenerova dioda na vystupu nabijeciho obvodu. |
- I2C vystup ma nebezpecne nechranene napajeni. (Navic neni zvykem u slave zarizeni davat k dizpozici napajeci napeti) Reseni bud je do napajeni dat pojistku. A nebo zrusit tento typ vyvedeni I2C a zapojit jej pouze jako hrabinek 2x2 stejne jako napriklad na CLKGEN01B |
- Ochranny obvod neodpoji akumulator uplne.. Lepsi by bylo, kdyby nevratna pojistka byla zarazena co nejblize k baterii a daokazala tak vyresit treba o pripadny zkrat nektere cesty na spodu modulu. |
-Alespon jeden napajeci vystup by mel byt umisteny tak, aby byl pred mericim odporem nabijeciho obvodu. Coz umozni nabijecimu obvodu nabit akumulator i v pripade, ze bude cele zarizeni zapojeno do nejakeho systemu. |
|
-TR k ochrannymu IO - IRF8313PbF |
|
-modul pro diagnostiku stavu baterie: |
Na PCB: |
|
Lepe sloucit hrebinky (Idealne uplne zrusit samostatne 2x1) |
|
Termistor u mericiho obvodu umistit tak, aby cidlo bylo mozne vsunout co nejblize akumulatoru. A obvod tak meril co nejpresneji teplotu akumulatoru. Protoze je teo jedna z velicin, ktera se pouziva pri vypoctu zbytkove energie v akumulatoru. U nabijeciho obvodu to uz tak kriticke neni, protoze tam ma termistor spise bezpecnostni funkci.. |
|
Modul bude muset pravdepodobne byt lakovany, aby se zmensila sance zkratu na cestach modulu. |
|