Line 1... |
Line 1... |
1 |
Checklist Autovypoutìè |
1 |
Checklist Autovypouštěč |
2 |
|
2 |
|
3 |
1) Zapnutý zdroj |
3 |
1) Zapnutý zdroj |
- |
|
4 |
|
4 |
2) Pøipojený zdroj |
5 |
2) Připojený zdroj |
- |
|
6 |
|
5 |
3) Konektory na místì |
7 |
3) Konektory na místě |
- |
|
8 |
|
6 |
4) Pøipojený balón |
9 |
4) Připojený balón |
- |
|
10 |
|
7 |
5) Odjitìný pøítlaèný mehachanismus |
11 |
5) Odjištěný přítlačný mehachanismus |
- |
|
12 |
|
8 |
6) Spojená støecha, správná poloha zajiovacího pásku |
13 |
6) Spojená střecha, správná poloha zajišťovacího pásku |
- |
|
14 |
|
9 |
7) Pøipojené èervené dráty od otevíracího mechanismu støechy |
15 |
7) Připojené červené dráty od otevíracího mechanismu střechy |
- |
|
16 |
|
10 |
8) Pøipojené luté dráty od gilotiny |
17 |
8) Připojené žluté dráty od gilotiny |
- |
|
18 |
|
11 |
9) Pøipojené Hnìdé dráty od tavícího mechanismu |
19 |
9) Připojené Hnědé dráty od tavícího mechanismu |
- |
|
20 |
|
12 |
10) Pøipojené èerné dráty od obou spínaèù |
21 |
10) Připojené černé dráty od obou spínačů |
- |
|
22 |
|
13 |
11) Pøipojené piny procesoru na spínaèe |
23 |
11) Připojené piny procesoru na spínače |
- |
|
24 |
|
14 |
12) Správnì nasazená støecha na spínaè |
25 |
12) Správně nasazená střecha na spínač |
- |
|
26 |
|
15 |
13) Nataená gilotina |
27 |
13) Natažená gilotina |
- |
|
28 |
|
16 |
14) Otevøená lahev s héliem |
29 |
14) Otevřená lahev s héliem |
- |
|
30 |
|
17 |
15) Otevøený výstup z regulátoru |
31 |
15) Otevřený výstup z regulátoru |
- |
|
32 |
|
18 |
16) Dráty od støechy musí být na horní polièce, ne pod ní |
33 |
16) Dráty od střechy musí být na horní poličce, ne pod ní |
- |
|
34 |
|
19 |
17) Trubice pro nohavici musí být otoèena výøezem dovnitø polièky |
35 |
17) Trubice pro nohavici musí být otočena výřezem dovnitř poličky |
- |
|
36 |
|
20 |
18) správnì nasazená horní police |
37 |
18) správně nasazená horní police |
- |
|
38 |
|
21 |
19) kontrola tlaku na výstupu z regulaèního ventilu |
39 |
19) kontrola tlaku na výstupu z regulačního ventilu |
22 |
|
40 |
|
23 |
|
41 |
|