| Line 62... |
Line 62... |
| 62 |
používána. Zvláště pro školní výuku mikrokontrolerů PIC a ATMEL. |
62 |
používána. Zvláště pro školní výuku mikrokontrolerů PIC a ATMEL. |
| 63 |
</p> |
63 |
</p> |
| 64 |
<h1 class="FirstWord Small"> |
64 |
<h1 class="FirstWord Small"> |
| 65 |
Vlastnosti |
65 |
Vlastnosti |
| 66 |
</h1> |
66 |
</h1> |
| 67 |
<p> |
67 |
<p> |
| 68 |
Pro seriózní práci je nezbytné, aby elektronická vývojová stavebnice poskytovala při rozumné |
- |
|
| 69 |
flexibilitě vysokou spolehlivost a mechanickou stabilitu. Mechanickou |
68 |
Na rozdíl od podobných a známějších projektů, jako například Arduino, není MLAB vývojovou a prototypovou platformou omezenou pouze na jadnu architekturu AVR, ale používá i mikroprocesory jiných výrobců. Navíc poskytuje mnohem komfortnější použití v aplikacích, kde je vyžadována robostnost vytvořeného prototypu. |
| 70 |
stabilitu zajišťuje základní deska, která je (obvykle) z jednostranného |
- |
|
| 71 |
plošného spoje a poskytuje kromě mechanické opory i společný zemní |
69 |
V MLABu zajišťuje mechanickou stabilitu základní deska, která je buď celokovová z duralu, nebo z jednostranného plošného spoje a poskytuje kromě mechanické opory i společný zemní |
| 72 |
potenciál. |
70 |
potenciál pro všechny použité moduly. |
| 73 |
</p> |
71 |
</p> |
| 74 |
<p> |
72 |
<p> |
| 75 |
Základna je opatřena rastrem děr pro úchyt jednotlivých elektronických vývojových |
73 |
Základna je opatřena rastrem děr pro úchyt jednotlivých elektronických vývojových |
| 76 |
modulů. Rastr byl zvolen 400mils (tedy 10,16mm). Připevnění modulů |
74 |
modulů. Rastr byl zvolen 400mils (tedy 10,16mm). Připevnění modulů |
| 77 |
k základní desce se děje pomocí šroubů M3 s rozpěrnou maticí |
75 |
k základní desce se děje pomocí šroubů M3 s rozpěrnou maticí |