Line 1... |
Line 1... |
1 |
Chyby!!!!!!! |
1 |
Chybi nazvy u soucastek ve schematu. |
2 |
|
2 |
|
3 |
Zapojeni: |
- |
|
4 |
Zkontrolovot zapojeni tranzistoru Q2, Q3, Q1 myslim, ze to tak neni spravne.. (podle datasheetu) |
- |
|
5 |
|
3 |
|
6 |
BSS84 nahradit za BSS83P |
4 |
PcB: |
7 |
2N7002 nahradit MMBF170LT1G |
- |
|
8 |
|
5 |
|
- |
|
6 |
zkontrolovat velikost obrysu PCB. |
9 |
R5 ma byt 10k |
7 |
nejsou tenke privody k civce? |
10 |
|
8 |
|
- |
|
9 |
ten chcipacky tranzistor u ochranneho obvodu skutecne prepali pojistku a ne sebe? |
11 |
|
10 |
|
- |
|
11 |
u nabijeciho obvodu uplne chybi implpmentace pozadavků ze stran 29 az 38 v datasheetu. hlavne tedy odvod tepla. |
12 |
|
12 |
|
- |
|
13 |
nezda se mi umisteni tranzistoru Q3 nevim proc je od nej cesta vedena pod odpory. |
13 |
|
14 |
|
- |
|
15 |
k indikacnim LED jsou cesty naopak zbytecne tluste. |
14 |
|
16 |
|
- |
|
17 |
ochranny obvod ma spatne termalni plosku. je nakresena podle planzety pro pastu. |
15 |
|
18 |
|
- |
|
19 |
C16 ma byt spis na konci cesty u IO. |
16 |
|
20 |
|
17 |
Chybi nazvy u soucastek. |
21 |
u spousty soucastek by bylo lepsi pouzit prokovy na zem, nez slozite protahovat cesty. |
18 |
|
22 |
|
19 |
Seznam IO: |
- |
|
20 |
Nabíjení: BQ24103RHLR |
- |
|
21 |
Mìøení: BQ34Z100PWR (knihovna moje_io) |
- |
|
22 |
Kontrolní: BQ29209DRBR |
- |
|
23 |
|
- |
|
24 |
|
23 |
|
25 |
Modul by mel mít 3 varianty (podle zpusobu osazeni): |
24 |
pred vyrobou zkontrolovat ze pasuji vsechna pouzdra. |
26 |
|
- |
|
27 |
1)pouze drzák baterií s ochraným obvodem a k tomu tranzistor irf8313pbf (dokumentace jsou v databázi) |
- |
|
28 |
|
- |
|
29 |
2) ochranny obvod + obvod pro nabíjení lithioveho clanku |
- |
|
30 |
|
- |
|
31 |
Kdyby nahodou bylo volné místo bylo by dobré pro nabíjení pøidat i konektor válcový 2,1mm |
- |
|
32 |
|
- |
|
33 |
3)ochranny obvod + nabijeci obvod+ obvod pro diagnostiku zbývající kapacity baterie |
- |
|
34 |
|
- |
|
35 |
|
- |
|
36 |
Duvod proc je tolik variant je v tom, ze plne osazeni muze byt pro nektere aplikace zbytecne drahe. |
- |
|